Sponzor pořadu

Krátký reklamní formát v délce 5-15 sec

Reklamní sdělení umístěné hned před či hned po každé části pořadu. Obvykle v délce 10 sec. Ve sdružené pozici se vysílá maximálně 30 sec vzkazů.​

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu SPONZOR POŘADU firmy Oresi v pořadu Jak se staví sen II.

Ukázka formátu SPONZOR POŘADU firmy Karcher v pořadu Jak se staví sen II.

Ukázka formátu SPONZOR POŘADU firmy Favi v pořadu Jak se staví sen II.

Ukázka formátu SPONZOR POŘADU firmy Climax v pořadu Jak se staví sen II.

Ukázka formátu SPONZOR POŘADU firmy Wüstenrot v pořadu Jak se staví sen II.

Ukázka formátu SPONZOR POŘADU firmy O2 v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu SPONZOR POŘADU firmy TopStone v pořadu Jak se staví sen extra

Sponzor programu

Krátký reklamní formát v délce 5-15 sec

Jedná se o krátké reklamní sdělení umístěné většinou u programových předělů a upoutávek. Formátově shodné se sponzorskými vzkazy, ale odlišuje se způsobem umístění ve vysílání. Specifikem je zařazení mezi pořady. Využívá se ke zvýšení viditelnosti v rámci vysílání anebo ke zdůraznění partnerství značky produktu/společnosti s pořadem.​

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu SPONZOR PROGRAMU firmy Strážnické brambůrky

Ukázka formátu SPONZOR PROGRAMU firmy Labeta

Ukázka formátu SPONZOR PROGRAMU firmy Colorlak

Ukázka formátu SPONZOR PROGRAMU firmy Phase

Ukázka formátu SPONZOR PROGRAMU firmy OBI

Ukázka formátu SPONZOR PROGRAMU firmy Mercedes

Ukázka formátu SPONZOR PROGRAMU firmy Lidl

Injektáže

Krátké zobrazení loga uvnitř pořadu

Logo zobrazené na dobu 5 sec v průběhu pořadu. Logo buď statické nebo dynamické, možno prezentovat www​

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu INJEKTÁŽ firmy Avokádo v pořadu PROSTŘENO! II.

Ukázka formátu INJEKTÁŽ firmy Avokádo v pořadu PROSTŘENO! II.

Ukázka formátu INJEKTÁŽ firmy Avokádo v pořadu PROSTŘENO! II.

Ukázka formátu INJEKTÁŽ firmy Lidl v pořadu PROSTŘENO! II.

Ukázka formátu INJEKTÁŽ firmy Lidl v pořadu PROSTŘENO! II.

Ukázka formátu INJEKTÁŽ firmy Biotrue v pořadu

Ukázka formátu INJEKTÁŽ firmy Čekankový sirup v pořadu

Sponzorovaná upoutávka

Krátký reklamní formát v délce 5-15 sec

Jedná se o krátké reklamní sdělení umístěné u upoutávek na pořad. Formátově shodné se sponzorskými vzkazy, ale odlišuje se způsobem umístění ve vysílání. Zdůrazňuje partnerství značky produktu/společnosti s pořadem.​

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu SPONZOROVANÉ UPOUTÁVKY firmy Terezia v pořadu

Ukázka formátu SPONZOROVANÉ UPOUTÁVKY firmy Lidl v pořadu

Ukázka formátu SPONZOROVANÉ UPOUTÁVKY firmy CozyConcept v pořadu

Product placement

Scénka s produktem přirozeně zařazená do děje

Reklamní formát využívající nenásilné prezentace v rámci pořadu nebo magazínu. Výhodou je přirozené zakomponování do děje, díky kterému lze představit způsob použití, vlastnosti nebo odlišnosti od konkurence. Přirozené fungování v ději je přijato diváky pozitivněji nežli prezentace v reklamních breacích.​

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu PRODUCT PLACEMENT firmy Campingaz v pořadu PROSTŘENO! II.

Ukázka formátu PRODUCT PLACEMENT firmy Campingaz v pořadu PROSTŘENO! II.

Ukázka formátu PRODUCT PLACEMENT firmy Helmanz v pořadu TopStar magazín

Ukázka formátu PRODUCT PLACEMENT firmy Oresi v pořadu Jak se staví sen I.

Ukázka formátu PRODUCT PLACEMENT firmy Geosan v pořadu Jak se staví sen I.

Ukázka formátu PRODUCT PLACEMENT firmy Lidl v pořadu PROSTŘENO! I.

Ukázka formátu PRODUCT PLACEMENT firmy Mulinex v pořadu Kluci v akci

Topic placement

Prezentace použití, vlastnosti, tématu nebo konkrétní charakteristiky produktu bez uvedení konkrétní značky.

Jedná se o zařazení určitého tématu do děje pořadu nebo seriálu, který chce klient komunikovat. Prezentace se zaměřuje na způsob užití, způsob aplikace či obecně otevírá téma k diskuzi. Veškerá prezentace produktu probíhá bez specifikace brandu.​

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu TOPIC PLACEMENT firmy Phase v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu TOPIC PLACEMENT firmy Philips v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu TOPIC PLACEMENT firmy Piedra v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu TOPIC PLACEMENT firmy Quickstep v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu TOPIC PLACEMENT firmy Sepos v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu TOPIC PLACEMENT firmy Whirlpool v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu TOPIC PLACEMENT firmy Oresi v pořadu Jak se staví sen extra

Divácké soutěže

Reklamní formát, kde je předveden výrobek v prodejní podobě společně s obecnou charakteristikou

Krátký interaktivní prvek v pořadu, většinou magazínového typu, kdy je diváky vyzván k hlasování. Hlasuje se buď pomocí SMS zpráv, nebo přes internetové rozhraní. Odměnou je divákovi cena od sponzora soutěže, kde je prezentován produkt v prodejním obalu a doplněn krátkou vysvětlující charakteristikou. Maximální hodnota výhry je dle zákona o loteriích 9.999,-Kč pro jednu osobu. Divácké soutěže nespadají pod kategorii spotřebitelských soutěží.​

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu DIVÁCKÁ SOUTĚŽ firmy Tescoma v pořadu Vše o vaření

Ukázka formátu DIVÁCKÁ SOUTĚŽ firmy Schnider v pořadu PROSTŘENO! I.

Ukázka formátu DIVÁCKÁ SOUTĚŽ firmy Orion v pořadu PROSTŘENO! I.

Ukázka formátu DIVÁCKÁ SOUTĚŽ firmy Olma v pořadu PROSTŘENO! I.

Ukázka formátu DIVÁCKÁ SOUTĚŽ firmy Kolimax v pořadu PROSTŘENO! I.

Ukázka formátu DIVÁCKÁ SOUTĚŽ firmy iGet v pořadu PROSTŘENO! I.

Ukázka formátu DIVÁCKÁ SOUTĚŽ firmy Dedra v pořadu PROSTŘENO! I.

Reportáže

Krátký minipříběh v délce 3-5 minut.

Má za úkol živě a zajímavě informovat o nových produktech, postupech či událostech. Respondent reprezentující klienta (zástupce, technik, odborník, kuchař) představuje, proč je téma zajímavé (natírání, vysávání, odvětrávání, pečení), na co se zaměřit, čím si ulehčit práci, čemu věnovat pozornost. V krátkých bodech tak představí propagovaný produkt, jeho vlastnosti a charakteristiky.

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka formátu REPORTÁŽE firmy Karcher v pořadu Hobby naší doby

Ukázka formátu REPORTÁŽE firmy Whirlpool v pořadu Jak se staví sen extra

Ukázka formátu REPORTÁŽE firmy Whirlpool v pořadu Jak se staví sen extra

Reklamní spoty

Nejčastěji využíváný formát pro televizní propagaci

Standardní délka je 30 sec, umisťován s dalšími spoty v reklamním bloku​

Teleshopping

Teleshoppingové pořady mají délku min. 15 minut, jednotlivé spoty bývají v délce 2 minut.

Teleshoppingem se rozumí přímá nabídka zboží, nebo služeb, určená veřejnosti. Jedná se o speciální formát reklamní propagace, jejíž nutnou podmínkou je možnost přímé uzavření obchodu skrze přímou telefonní linku nebo eshop. Nabídka musí obsahovat i cenu produktu či služby. 

Mini pořady

V délce do 3 minut

Minipořad je krátký televizní reklamně dramatický útvar, jehož hlavním cílem je přinést divákovi prospěšnou informaci. Obsah nesmí propagovat žádný produkt či službu, ale musí být obecného charakteru. Takový krátký útvar nejčastěji v délce do 3 minut lze sponzorovat. Sponzorem takových pořadů jsou firmy, kterou s obsahem souvisí. Příklad: tématem je pojištění: co lze a nelze pojistit, na co si dát pozor, jak postupovat při škodní události + sponzorem bude pojišťovna.

Ukázky formátu

Vybrali jsme několik video ukázek formátu plnění

Ukázka minipořadu Recyklovaný svět, sponzorem pořadu EKO-KOM

Ukázka minipořadu Mezinárodní kuchyně Romana Vaňka, sponzorem pořadu Vitana

Ukázka minipořadu Víte skutečně, co jíte?, sponzorem pořadu LIDL

Ukázka minipořadu Tajemství vody, sponzorem pořadu Karlovasrké minerální vody

Ukázka minipořadu Dobrá rada, sponzorem pořadu ČSOB Pojišťovna

Ukázka minipořadu Rostu a objevuji, sponzorem pořadu Mattel